Přejít k obsahu
Hledat
Informatika pro základní školu
Menu
4. ročník
Učebnice informatiky pro 4. ročník
4. ročník – Kódování
4. ročník – kódování informace textem
4. ročník – kódování a šifrování textu
4. ročník – kódování informace číslem
4. ročník -Kódování rastrového obrázku
4. ročník – Kódování vektorového obrázku
4. ročník – úkoly na ověření kódování
Malování
Práce se složkou
Kapela
Vyhledávání na internetu
Photon
Code.Org
5. ročník
Učebnice informatiky pro 5. ročník
Kódování 1
Grafové modely
Obrázkové modely
Řešení problémů pomocí modelů
Bobří úlohy na modelování
Systémy kolem nás
Počítač a síť
Vývoj digitálních technologií
Využití digitálních technologií
Úlohy k ověření systémů a techniky
Malování
Práce se složkou
Vyhledávání na internetu
Kapela
Ozobot
I Robot
6. ročník
Teorie 0 Základní pojmy
Učebnice informatiky pro 6. ročník
Kódování
Kódování barev
Obrázek z čar
Šifrování
Komprese a kontrola
Binární čísla
Úlohy na ověření kódování 6. ročník
Bobří úlohy na kódování 6. ročník
Data a informace
Práce se složkou 2
MS Word
PowerPoint
Pro Bot
PowerPoint
7. ročník
Učebnice informatiky pro 7. ročník
Internet
Elektronická pošta (e-mail)
Modely
Ohodnocené grafy
Stromová struktura
Operační systém
Orientované grafy
Paralelní činnosti
Úlohy na ověření modelování
Informační systémy
Síťová Prostředí
Technologie a společnost
LEGO WeDo
Scratch
Inkscape
8. ročník
Bezpečnost
LEGO Spike
Scratch
MS Excel
9. ročník
HTML
Inkscape
Střih videa
3D tisk
Office
Word
MS Excel
PowerPoint
I Myšlení
Scratch
Scratch 1
Scratch – čísla
Scratch – písmena
Scratch bloky
Scratch 5 – kreslení
Scratch – cesty po mapě
Scratch 7 – vlastní bloky
Scratch 8 – čáry, slunce, dům
Scratch 9 – písmena
Scratch 10 – tanec
Scratch 11 – mosty
Scratch 12 – balónky
Scratch 13 – Myš a klávesnice
Scratch 14 – posílání zpráv
Scratch 15 – rozhodování
Scratch 16 – souřadnice
Scratch 17 – parametry
Scratch 18 – proměnné
Robomise
Lightbot
Data a informace
Blockly
CodeCombat
Code.Org
Robotika, AI
Algoritmus
Robotika – teorie
AI
LEGO WeDo
LEGO Spike
Ozobot
Photon
Pro Bot
I Robot
Grafika
Inkscape
Střih videa
GIF
QR Kód
3D tisk
Gimp
HTML
1. HTML – Základy HTML jazyka
2. HTML – Tagy
3. HTML – Kostra dokumentu
4. HTML – Zalomení řádku
5. HTML – Formát textu
HTML 6 – Nadpisy
HTML 7 – Seznamy
HTML 8 – Tabulky
HTML 10 – Obrázky
HTML 9 – Odkazy
Bezpečnost
Netiketa
Internetem bezpečně
Nebezpečí na sociálních sítích
Výukové hry
Teorie
Teorie 0 Základní pojmy
Teorie 1 Úvod do informatizace
Teorie 3 Hardware Software
Teorie 4 Základní jednotky informace
Teorie 5 Typy počítačů
Teorie 6 Obsah skříně počítače
Teorie 7 Externí zařízení
Teorie 8 Porty a rozhraní
Teorie 12 Počítačové viry
Teorie 13 Počítačové sítě – základní pojmy
Teorie 14 Počítačové sítě – topologie
Teorie 15 Síťové prvky
Hledat
Excel 8. Rozkopírování vzorců